Hei:)

Jeg blir veldig glad
om dere vil følge
MEG:):)

søndag 14. august 2011

BORDKORT TIL GUTT:)

BORDKORT TIL GUTT:)

I september skal poden konfirmere  seg.
Jeg har lenge gått og tenkt hva vi skulle finne på til bordkort..
Plutselig når jeg våknet på morgenen i dag poppet plutselig bordkorte opp:):)
Jeg heiv på meg klæren og føk i butikken..
Måtte forte meg før jeg glemte alle detaljer...hehe
Inn på hobbybutikken bar det, men selvfølgelig hadde di ikke bjørkeplater
jeg hadde tenkt å bruke til "fot"..så jeg havnet opp med
cernitleiere..
Så skulle jeg ha trepinner til "flaggstang"..oii di hadde vist bare
1 pakke med trepinner igjen...Da fikk jeg vente med dem da..
Det siste jeg skulle ha trodde jeg var "kula" til å ha på toppen av
flaggstanga..Det hadde di heldigvis..For treperler er noe di
alltid hadde....:)
Plutselig kom jeg til å tenke på at flaggstenger ikke hadde trefarge..Så kjøpte
like godt hvit hobbymaling og en malepensel..Da måtte
jeg vel være ferdig...men nei da...kula i toppen på flaggstanga er jo heller ikke
trefarget...
Sølvmaling måtte jeg også ha til før alt skulle bli perfekt..:)
Så var det den evindelige trepinnen da...Hva kunne jeg bruke mon tro...??
Jooo, trepinner til grillspyd kunne funke, og heldigvis så fant jeg det i matbutikken..
Garnet til traktorene fikk jeg heldigvis lett tak i :)
Så da mangler bare bildet på hver enkelt person som skal limes eller sys på
i hytta på traktoren,....så får alle gjestene seg en
fin traktorreise denne kommende konfirmasjonsdagen;);)

KLEM:)

1 kommentar: