Hei:)

Jeg blir veldig glad
om dere vil følge
MEG:):)

onsdag 23. mars 2011

MOI`s Design

Her kommer litt klær fra Moi`s Design:)
 Det er mamman min som lager mønster og syr disse klærne:)


 Denne sorte tunikakjolen med sølvpynt,kan brukes til både fest og hverdags:)

 Denne stripete toppen har fine detaler med rynker og legg pluss en fin vid hals:)


 Tunikakjolen i knallrosa er sydd etter samme mønster som den sorte med sølvprikker,
forskjellen er at den rosa har knyting i nakken,mens den sorte har kryss i ryggen:)
Mønstrene og klærne er utarbeidet og laget av min kjære mamma:):)

2 kommentarer:

  1. Oi det ble kjempe bra! :)) Tante mii er flink♥ skal nok klare å overtale henne til ett eller annet:)) hihi.))

    Klem KAROLINEMOR!

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at du vil følge bloggen min!
    Du lager masse flott! Skjerfet med bjørnebærmasker (?var det det du kalte det??) var nydelig!!

    SvarSlett