Hei:)

Jeg blir veldig glad
om dere vil følge
MEG:):)

torsdag 23. mai 2013

Tubeskjerf

Hei i natten:)

Nå er det egentlig midt på natten, men etter å ha ryddet og vasket masse etter oppgraderingen til borettslaget så kunne jeg like gjerne avreagere med å legge ut litt bilder av noen prosjekter:)

Min kjære lille Amalie som jeg er tante til ville ha et tubeskjerf..og selvfølgelig kunne 
tante sy det..men at det skulle få"diamanter" også var ikke helt planlagt.
Dessuten tok det alt for mye tid å sy disse på, di ble også sydd på natten selvfølgelig..hehe

Men lille tuppa ble fornøyd og da var jeg fornøyd også:)

Tømte vist hele posen "godis" utover bordet:)
Skjerfet gikk 3 ganger rundt halsen på Amalie..Hun er 7 år..Skjerfet målte 150 cm 

De berømte paliettene som tok laang tid å sy på... 
Dessuten var det alt for mange av dem....;) 
Og et bilde av symaskinen som jeg "arvet" etter min bestemor som jeg var så glad i:) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar